פורסם ב- כתיבת תגובה

מה כל כך מיוחד באימון – Battle Rope?

החבלים המדהימים האלה יעשו פלאים ליכולות האירוביות שלכם!

מחקר שפורסם ב- Journal of Strength מצא שאימון אינטרוולי של 30 שניות לתרגיל Battle Rope עם 8 תרגילים והפסקות של דקה ביניהם, ממקסם את היכולות האירוביות וגורם לשריפה קלורית של 9 קלוריות בדקה.

בצעו כל תרגיל למשך 30 שניות וקחו דקה הפסקה בין התרגילים. חזרו על כך 3 פעמים ותקבלו אימון מדהים שלא רק יותר מהיר מהאימון הרגיל שלכם בחדר כושר אלא גם הרבה יותר מהנה!

החבלים עמידים מאוד ומתאימים לאימון בכל מקום, דרך מקורית לשרוף קלוריות.. והמון מהם!

אז למה אתם מחכים?

כל מה שנשאר זה לנסות!

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *